Hoe bestel ik de Com-Pas?

DE PAS:    1) Stuur een mail met de vraag om een pas te laten maken. Je stuurt de mail naar: com-pas@kentalis.nl    2) Kentalis stuurt jou een mail met een digitaal invulformulier. Het handigst kan je dit invullen op je computer, omdat het opgeslagen en verstuurd moet worden. Op dit formulier vul je jouw gegevens in en kies je de zinnen die bij jou passen. Kies maximaal 4 zinnen. In die zinnen leg je uit wat jouw probleem is. Dit komt op de voorkant van jouw pas te staan. Op de achterkant van jouw pas komt te staan hoe mensen jou kunnen helpen. Kies weer maximaal 4 zinnen die bij jou passen.Sla het ingevulde digitale formulier op.    3) Stuur het ingevulde formulier terug naar: com-pas@kentalis.nl     Kentalis zorgt dat het bij de drukker komt.    4) De drukker zal de pas via de post naar jou versturen. Binnen 3 weken kan je de pas thuis verwachten.                                                                                  DE APP: Op deze website maken we in een aantal stappen de content (inhoud) voor jouw app. Voor deze app heb je een smartphone nodig. De app draait op de volgende platforms: iPhone, Android 2.1 en hoger en Windows 8 Mobile. Als je bent ingelogd, kan je de startpagina van jouw app maken.  Vul je naam en geboortejaar in. Kies maximaal 4 zinnen waarin je uitlegt wat jouw probleem is. Daarna kan je voor 4 situaties aangeven hoe mensen jou kunnen helpen.  School/ Openbaar vervoer (OV)/ Onbekende situatie/ Paniek. Elke situatie is een pagina van jouw app. Je kan ze allemaal gebruiken, of alleen de situaties die voor jou van belang zijn. Bij de situaties die jij hebt gekozen, staat de tekst "U kunt mij helpen door" - daar kun je weer maximaal 4 zinnen kiezen.